maanantai 18. heinäkuuta 2011

Lauantai ja sunnuntai

Lauantaina ei tapahtunu mitää.. Olin toimistolla ja syömässä ja täts it... Ainut hyvä asia oli jäätelö mitä söin!

                                            

Sunnuntaina sen sijaan olin Miki-sanin luona syömässä lounasta ja sitte mentiin sen ystävän luo tekeen suklaa keekiii! ;p Olin siis iha ilman mamaa tai papaa tai ketää Mikin luona.. Mikillä oli mun ikänen poika ja sitte tällä sen kaverilla oli vuodenvanhempi cheerleader tytär, jonka katoin ARASHI dvd:tä.. (se on iha hulluna arashiin (bändi) :DD haha no jooo mutta se oli kyl kivaa ja se kakku oli hyvää ja meil oli hauskaa ja se oli kiva kun miki aina enkuks mulle kaiken selosti mitä en ymmärtäny :D ja mm... Sielt sitte Mama papa ja Tomo-kun haki minut ja mentiin kotiin josta lähettin koko poppooo syömään... Mukaan liittyi siis myös mummu ja pappa... söin iha liikaaaa! ja tomo söi viel enemmä ku se söi munki kaiken mitä en jaksanu! :D Mutta kivaa oli!
 Miki-san (mun vieres) ja sen ystävä! (:
 Hauskaa oli! ja hyvää ruokaa! "EBI EBI EBI! :D:D
Tomo-kun!! :)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti