perjantai 15. heinäkuuta 2011

EILEN eli perjantaina 15.7.

Mä olin papan ja maman ja paikallisen lions klubin kanssa tapaamassa Yaon kaupungin johtajaa Seita Tanakaa... Se oli kyllä aika pelottava kokemus.. mutta oli kivaa mulle oli hommattu "tulkki" sinne niiin sitte pystyin vastaileen kysymyksiin hyvin :) Ihan aamulla olin Taikoykukenissä sellasta kiinalaista kunfujuttuu :D Siel oli vaan vanhaa porukka ja se ei ollu mitää nopeeta juttuuu mut silti se oli VAIKEETA! olin välillä aika pihalla ;D mutta se oli hauskaa.. sit oli kiva kun siel oli yks englannin opettaja joka sit osas mun kanssa puhuu ja se harrasti siis tätä ihme ihme hommelii... :D notkeeki ku mikä ja ikä varmaa joku 50!

Taikoykukenin jälkeen mentiin maman ja sen kaverin kaa syömään sushia... sellasessa jännässä sushiravintolassa jossa sai ite ottaa mitä halus sellaselta liikkuvalta hihnalta ;D hauska systeemi..





Illalla olin sitten yhen lions klubin jäsenen ravintolassa tekemässä Takoyakii.. hahahah joo se oli kivaa mutta aika hankalaa se niiiden kääntäminen sellasella tikulla! ja sit ku niist olis OLISI pitäny tulla pyöreitä..... mutta ei niist kaikista kyllä iha tullu :D hahaha mutta hyvii ne oli vaik vähä epämuodostuneita... ja pieniä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti